بهترین «مهدکودک» برای کودک شما

قبل از انتخاب و ثبت نام در یک «مهد کودک» بهتر و ضروری است تا مواردی مختصر را مدنظر قرار بدهید. از جمله اینکه; سوالاتی از کارکنان آنجا بپرسید و با والدین کودکانی که در آن مهد هستند صحبت کنید. نسبت تعداد مربیان به تعداد بچه ها: هرچه تعداد کودکان کمتر باشد، کارآیی مربی بیشتر می شود. آکادمی پزشکان اطفال آمریکا ۳تا۵ کودک برای هر مربی و ۷تا۱۰ برای کودکان بزرگ تر را پیشنهاد کرده است. تفکیک رده های سنی مختلف: این کار از گسترش بیماری بین بچه ها جلوگیری می کند. ● مدیریت مهدکودک: درباره شیوه های تربیتی و مدیریتی مرکز اطلاع پیدا کنید. نحوه مراقبت از کودکان بیمار. به کودکان دارو تجویز می شود یا نه؟ آیا مهدکودک مجهز به اتاقی مخصوص بچه های بیمار می باشد؟ آیا در مهدکودک پرستار یا پزشک برای مراقبت های پزشکی وجود دارد؟ ضرورت واکسیناسیون برای کودکان قبل از ورود به مرکز. لزوم انجام آزمایش های پزشکی هنگام ثبت نام.

  • Nike Free 5.0 Dames grijs
  • تشکیل پرونده پزشکی برای هر کودک. ● مربیان و کارمندان مهدکودک: آشنایی آنها به کمک های اولیه، آشنایی مربیان با روش های تربیتی، آیا پرسنل مهدکودک آموزش های لازم برای جلوگیری از گسترش بیماری ها را دیده اند؟ این کار اصلی ترین راه جلوگیری از گسترش بیماری بین کودکان است. ● امنیت ساختمان و محیط بازی: نوشتن تلفن های ضروری، پوشیدن سطوحی مانند زیرتاب و سرسره با مواد نرمی مانند تراشه چوپ. تمرین اطفای حریق، وجود هشداردهنده های حریق، پوشاندن پریزهای برق، لبه های تیز وسایل، رعایت بهداشت اسباب بازی ها، اسباب بازی های قابل شستشو باید هر روز با آب و مواد سفیدکننده شسته شوند، ضدعفونی منظم مهدکودک. نکته: اگر کودکان مهد از پاسخ به سوالات شما طفره می روند یا کودک شما از محیط ابراز نارضایتی می کند، نشانه اینست که مشکلی در آن مهدکودک وجود دارد و لازم است که جدی گرفته شود.

    فیسبوک
    تلگرام
    توئیتر
    لینکداین
    واتساپ
    ایمیل

    نوشته های محبوب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    آخرین نوشته ها

    نوشته های محبوب

    مهدک مراقبت‌های همه جانبه دوران کودکی

    مراقبت برای رشد و تکامل کودکان خردسال (Early Childhood Development) فقط به آنچه در درون کودک می‌گذرد نمی‌پردازد. بلکه به آنچه کودک شما برای رشد و نمو خود به آن نیاز دارد توجه دارد. برای اینکه کودک بتواند بگونه‌ای سالم و طبیعی تکامل یافته و یاد بگیرد، تنها کافی نیست که نیاز‌های اولیه و اصلی برای نگهداری، تغذیه و سلامتی او تامین شوند، بلکه لازم است نیازهای او برای تاثیر متقابل، تقلید، عواطف، ایمنی و یادگیری در اثر کشف و جستجو نیز برآورده شود.