دوشیدن شیر و نگهداری آن

شیر را هم می توان با دست وهم با شیردوش دوشید. این کار در هردو حالت زمانی میسر است که واکنش خروج شیر (رفلکس لت دادن) فعال باشد.آموختن دوشیدن دستی شیر به صورت محلی و از یک فرد آگاه ساده تر از یاد گرفتن آن با مطالعه است اما موفقیت در آن به تمرین نیازدارد. اگر دوشیدن شیر با دست را انتخاب کردید ابتدا دستتان را بشویید و یک ظرف تمیز را برای جمع آوری شیر انتخاب کنید انگشت شست خود را بالای آرئول و انگشتان دیگر را زیر پستان قرار دهید. به آرامی اما محکم، شست و انگشتان را در حال چرخاندن به یکدیگر نزدیک کنید و نسج پستان را به طرف دیواره قفسه سینه فشار دهید انگشتان را به طرف نوک پستان فشار ندهید زیرا باعث بروز زخم در نوک پستان می شود.شیر دوشیده شده را داخل یک بطری تمیز یا ظرف پلاستیکی بریزید و داخل فریزر قرار دهید. 2017 nike air max pas cher

  • Nike Free 5.0 Dames grijs
  • اگر به شیر دوش دسترسی داشته باشید نوع الکتریکی مرغوب آن انتخاب ایده آلی است که در مقایسه با دوشیدن با دست به طور موثرتری پستان را برای خروج شیر تحریک می کند. Andrew Luck – Stanford Cardinal اگربعد از دوشیدن قصد دارید شیر را بیشتر از دو روز ذخیره کنید باید آن را فوراً در فریزر بگذارید شیر یخ زده را می توان با خیال راحت برای مدت یک ماه در قسمت عقب فریزر که سردتر است نگه داری کرد. اگر یک فریزر جداگانه دارید می توانید شیر فریز شده را حدود ۳ تا ۶ ماه نگهداری کنید. اگر روی هر یک از ظروف محتوی شیر یک برچسب تاریخ دار بچسبانید بهتر است. بهتر است شیرهای دوشیده شده را با مقادیر ۹۰ تا ۱۲۰ میلی لیتر فریز کرد همچنین بهتر است مقادیر با ۳۰ تا ۶۰ میلی لیتر را نیز در فریزر داشته باشید که اگر شیرخوار در بعضی از وعده ها مقدار بیشتری شیر خواست در اختیارش قرار دهید. دمای شیر فریز شده باید مطابق دمای بدن مادر گرم شود. بنابراین باید شیر فریز شده را در آب گرم قرار دهید تا گرم شود از قرار دادن شیر در ماکروویو خودداری کنید وباقی مانده شیر بطری را نگه ندارید.

    فیسبوک
    تلگرام
    توئیتر
    لینکداین
    واتساپ
    ایمیل

    نوشته های محبوب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    آخرین نوشته ها

    نوشته های محبوب

    مهدک مراقبت‌های همه جانبه دوران کودکی

    مراقبت برای رشد و تکامل کودکان خردسال (Early Childhood Development) فقط به آنچه در درون کودک می‌گذرد نمی‌پردازد. بلکه به آنچه کودک شما برای رشد و نمو خود به آن نیاز دارد توجه دارد. برای اینکه کودک بتواند بگونه‌ای سالم و طبیعی تکامل یافته و یاد بگیرد، تنها کافی نیست که نیاز‌های اولیه و اصلی برای نگهداری، تغذیه و سلامتی او تامین شوند، بلکه لازم است نیازهای او برای تاثیر متقابل، تقلید، عواطف، ایمنی و یادگیری در اثر کشف و جستجو نیز برآورده شود.